Продавець Опт для Всіх розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3090 відгуків
Акційні пропозиціїПодивитися

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за нашим графіком роботи зараз не робочий час. Ваша заявка буде оброблена найближчим робочим часом.

Для тих, хто любить, коли все зроблено ідеально
+380 (68) 465-64-57
+380 (73) 008-20-20
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаНакладний платіж здійснюється лише за передоплатою . (У разі відмови від товару, ці гроші йдуть у рахунок доставки. Якщо ж причина відмови шлюб або псування товару поштою здійснюється обмін товару або повернення передоплати у повному обсязі). УВАГА! При отриманні товару у відділенні Нової пошти Ви маєте час на перевірку та ознайомлення з товаром. Забравши посилку, Ви підтверджуєте, що товар відповідає опису та належної якості. *Якщо товар був забраний з відділення, а після оглянуто та виявлено механічні пошкодження - магазин претензії не приймає і вправі відмовити Вам в обміні та поверненні товару. Будьте уважні та відповідальні, будь ласка. Доставка та упаковка за рахунок покупця.Безкоштовне зберігання посилок складі одержувача - 5 календарних днів, потім йде автоповернення. Якщо Вам потрібно продовжити термін зберігання на відділенні пошти - зв'яжіться з нами. Відправки здійснюються за таким графіком: Пн.-чт. - цього ж дня після 16:00, якщо оплата чи передоплата надійшла до 14:00 Сб. - після 16:00, якщо оплата надійшла до Чт. після 14:00 або у Пт. до 19:00 Пт., Нд. - Відправок немає!
  • УкрпоштаПісляплати даним способом відправки немає. Відправлення здійснюється лише за повною оплатою на рахунок чи картку. Відправка замовлення відбувається протягом 2-5 днів після сплати. Доставка та упаковка за рахунок покупця. УВАГА! При отриманні товару у відділенні Нової пошти Ви маєте час на перевірку та ознайомлення з товаром. Забравши посилку, Ви підтверджуєте, що товар відповідає опису та належної якості. *Якщо товар був забраний з відділення, а після оглянуто та виявлено механічні пошкодження - магазин претензії не приймає і вправі відмовити Вам в обміні та поверненні товару. Будьте уважні та відповідальні, будь ласка.
  • Meest ПОШТАПісляплати даним способом відправки немає. Відправлення здійснюється лише за повною оплатою на рахунок чи картку. Відправка замовлення відбувається протягом 2-3 днів після сплати. Доставка та упаковка за рахунок покупця. УВАГА! При отриманні товару у відділенні Міст Ви маєте час на перевірку та ознайомлення з товаром. Забравши посилку, Ви підтверджуєте, що товар відповідає опису та належної якості. *Якщо товар був забраний з відділення, а після оглянуто та виявлено механічні пошкодження - магазин претензії не приймає і вправі відмовити Вам в обміні та поверненні товару. Будьте уважні та відповідальні, будь ласка.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • Оплатити частинами
  • ПісляплатаВідправляємо післяплатою тільки за умови передоплати (100-1000 грн. в залежності від суми замовлення) У разі відмови від товару ці гроші йдуть у рахунок доставки. Якщо ж причина відмови в шлюбі або псування товару поштою - здійснюється обмін товару або повернення передоплати в повному обсязі). Реквізити надішле менеджер при обробці Вашого замовлення.
  • Оплата на рахунокЯкщо сплачуєте самостійно на сайті, повідомте менеджеру за будь-яким зазначеним контактним номером на сайті про Вашу оплату, будь ласка.
  • Повна сплата на картуОплачувати тільки після того, як з Вами зв'яжеться менеджер для підтвердження замовлення та повідомить реквізити для повної оплати.

                                

                                 

ШАНОВНІ ПОКУПЦІ, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ НА ТЕ, ЩО ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ ВІДПРАВЛЕНИХ ТОВАРІВ ЧЕРЕЗ "НОВУ ПОШТУ" СТАНОВИТЬ 5 КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ. ЯКЩО ВИ НЕ ВСТИГЛИ ЗАБРАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ВЧАСНО ВІН АВТОМАТИЧНО ПОВЕРТАЄТЬСЯ ВІДПРАВНИКУ. ОПЛАТА ЗА ПЕРЕСИЛКУ ТУДИ І НАЗАД ВАШОГО ЗАМОВЛЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА РАХУНОК ПОКУПЦЯ.

ЯКЩО ВИ НЕ ВСТИГАЄТЕ ЗАБРАТИ ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ, ПРОСИМО ВАС ПОПЕРЕДИТИ МЕНЕДЖЕРА НАШОГО МАГАЗИНУ. МИ ПЕРЕДЗВОНИМО НА НОВУ ПОШТУ І ПРОДОВЖИМО ЗБЕРІГАННЯ ТОВАРУ.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner